Pages

Sunday, April 29, 2012

entry Mengade-ngade..takde tajukk

Hai korang..selamat berhari ahad..baidawei..korang tak gi ke JOM HEBOH!! minggu ni kat Ipoh, PErak..kampung ai hokey..So, sesape yang nak pi sana selamat datang aku ucapkan kat hangpa-hangpa suma..

Tengah borink tahap katak tunggu  ujan tapi ujan taknak gak turun petang-petang yang terik ni..Aku adelah sangat-sangat tak suke kuar rumah siang-siang rambang ni.tapi TERPAKSE..di ulangi TERPAKSE okey..untuk kuar rumah nak balik Ipoh..kampung halamanku..haha~ayat terpakse memang ngade-ngade..padehal ko memang terjongket-jongket kot nak balik kan linda..hehe..ermm.aku taw mesti tu ayt dlm ati korang kan..weii..betollah.memang rase malas..kalo boley aku nak naik keta pastu pejam mate..bukak-bukak mate terus da sampai..boleh??hehe..sangat malas nak drive sendirik (drama2 je yang aku ni xyakin sangat nak drive sorang2) hehe..so, saye perlu teman drivekan untuk saye..ingat nak soh Iqam datang hambek..tapi xseperais la pulak..pastu aku da plan cantek punya mntak kak yah mai sini temankan aku drive..tetibe je orang tua tu call aku (org tua = Iqram lee)..

Soklan cepucemas dye bagi kat aku..dye tanye aku kat mane skang..aku pon pelik la..belum lagi wat seperais dye da taw ke aku nk balik ipoh kan..punye le soh aku cakap betol2 sebab dye xcaye yang aku xde kat IPOH..lantak hang la kalo xnak caye kan..at last, tepakse le aku ngaku gak yang aku mmg nak balik sane pon tapi xgerak pon lagi..sebab tunggu kak yah datang..dye pon buat-buat cool n cakap "eleh..tak malu ke datang tempat orang"..halooo..itu kampung saya..sukati saye la hokey???eleh cakap le suke org datang..haha~macam aku taktau..malas aku nak layan..dahle punahkan serprais aku..salu camtu tau..pasni tobat nak wat seprais2 ni..menci!!xpenah nak mnjadinye..

ok lah...nak siap-siap..nak makan laju-laju..pastu nak temenung-temenung dulu kat dalam bilik temenung..tido-tido kejap ke kan..ye la..satgi da nak gerak balik sana..ok tata ~ muah3x u ollss...

No comments: