Pages

Saturday, May 30, 2009

kene gak citerrrr

Huh!xtau la nak citer ape arini tapi tu la kan…kene gak citer sbb arini wana cuti..boring lak xdpt nak ngumpat2 org…huhuhu..msti esok dye xdtg gak coz sok aku cuti..dye takut kne buli la kate kan…hekhek..
Adoyai..arini mud aku xbape nak baik la..yela..da wat dosa ngan mak..mane nk tnteram..aku gaduh sket ngan mak aku….sikit je..satgi elok la kott..atte mak mrh aku..aku lak suke bebenor mnjawab..ikut mulut sape la ni ek..hehe..da aku mnjawab mak aku lg lak mnjawab kuasa due..adoo..so,ape yg aku dpt pg2 buta ni???dosa..hmmmmm..sedeynye..”ala mak..sory la..yela..lain kali aye xbuat lg ek??hehehe..tu jele ayat aku mmpu kate kt mak aku kalo nk baik balikk”…xpun.."makk arini nak masak nasik bape pot???” haa..tu kirenye aku nak mntak sori la tu..hehehe…

ha..teringat satu citer la..tapi bukanlah criter luar biase..yang biase2 jer..tapi tu la..saje nak tau pndapat korg..camni..
korang pnah x mkn ngan mmber2 korang??eh msti la pnah kan..hmm..korg pnah x rase mknn kwn korg tu??hmm..xpnah kott yedak??tapi tula..

ade satu ari ni..aku ngan mmber2 aku pi makan kat cafe kat fac..kitorg pn mknn jela ape yg ade..kawan aku sekor ni baru je jmpe consultant konon org tu kate dye kene mkn byk protein..konon nyele..pehtu dye pon beriye le ambik byk sgt kacang goreng sbb igt bnde tu protein..
at last mane de dye mkn sgt kacang tu..yoyo er je dok amek..ak pn smbil dok kate aii pekehalnye xmkn protein2 ni..smbil tu aku ngap le sebijik ke 2 bijik PROTEIN tu..pehtu sorang minah ni..costmate aku la..ktorg xmkn pn same2..dye pn dduk meja lain..boley dye nyampuk dok ckp kat aku.."ish..ko ni mmg sampah la linda!!!ha..nah ambik mknn2 ni..( smbil dok tnjuk sisa2 mknn dye ngan mmber dye"aku pn senyum je la..tersentap sekejap..
kang kalo aku dok kate dye !@#$#$% kang dye plak ikut tersentapp..sabo je le aku..sebenornye tahap kesabaran aku ni sikit je lagi nak mencapai tahap maksima yg xterbendung..ngan minah tu..dahla aku da byk kali besabo ngan perangai dye yg mnjengkelkan tu..dale salu dok ganggu2 aku..cucuk2 aku la..cubit2 aku la..aku pn senyum jele even hakikatnya ak xsuke ..sakit la ngokk..pehtu aku dale salu dgr citer yg xmnyenangkan psl minah ni..mcm2 org salu citer jd aku kureng le skit..
ha..smbung balik..pehtu time kat dlm lecture thp kesabaran aku memuncak giler bile suma dok kate minah ni dok ngate suma org..org ni bulat..org tu mcm lembu..ni la tu la..aish..awat melebih2 lak minah ni arini..hmm..mmg ak da ley blah ngan dye neh..dr dok ngajo kat dpn pn aku da xley lyn da..mmbuak2 kmrhn aku..kwn aku cool down kan aje ak..tp mmg xtrbendung lgsg..elok je nak dkt abeh lecture minah tu dok edarkan krts ape ntah..dye lukis gmbar rnting pkok bsr..pehtu org lidi byk2..gye kat ats skali pehtu tulis "heroin hana yori dango"yarkks!!!tollong la..pehtu dye dok tulis org tu mcm ni..org ni mcm tu..mcm2 dye tulis..aku pn tkene skali..menyirapp tahap dewa tu...kbetulan dye kate lps bg respon antar kat dye balikk..aku pn trhilang iman sekejap aku tulis>...'sape yang tulis bnde ni mmg C@#$%A n aku xkan maafkan s'umur idup!!!!' atte aku anto pas le balik bnde tu..

then,after dye bace jer bnde tu dye pndg blakang..kat mmbr2 aku..dye ckp"ya ALLAH,knape smpai maki2 ni??aku gurau je la.."pastu dye kebingungan kott..then terus blah dr class..
ha....selepas kejadian mmg btl2 aku xley klik lgsg ngan dye dah..rase mmgigil je nmpak dye..kalo mkn pn rse mcm mkn mkkn semalam..betullll!!!

hmm..pnjg sgt la pulak..nnti aku citer kesinambungan citer ni ek..wassalam....

No comments: