Pages

Saturday, May 30, 2009

linda,lindu.lindott....apakah??????

hmm..ak xtau ape nak citer la...
almaklum..
aku ni dahle pemalu..kalo aku xbyk citer jgn mrh le ye!!
tapi kalo aku terlebih cerite maksudnye sume tu anugerah ilahi la mksudnye tu..hehehe..
wana le ni yang pakse aku dok buat blog..
aku da kate da xnak..tapi dye kate..
hmm..dye kate ape ek??
lupe la pulak..
nnti ak pikir balik..
hekhek

haa..
korang tau dak cane aku leh tpiker nak citer pasal lindu ni?
tu la psl..
xphm la aku..
name sket pnye sedap..
dale universal..
pemes lak tu..
TAPI....
ade jer org dok panggil aku lindai la..
dalin la..
lindot la..
ha..yang tu aku bley blah la jugak tapi kak baei la...
ade ke patut dye panggil aku lindu...
terkesima aku sekejap....
awat xsedap lgsung....
hmm...
lame2 aku terime je le..
kak baie tu bkn normal sgt..
hekhek..jgn mara..
name aku yg sedapp ni atok aku yg bagi..
tu pon sbb dye bkenan bebenor ngan sorang pmbace brita kat tv time dye mude dlu..
hmm aku pn nak xnak terime jele..kang kecik lak ati dye yedak??
hehe..
hmm smbung balik cite psl kak baei tadi..
almaklum,dye tu bkn normal sgt..
kehkeh..
mane xnye...
umoq dya lg up sket dr aku tapi adeke patut ajak aku ngan rock mandi ujan..
aku bukan ape...
at first aku tolak jugak ajakan dye tapi..kesian pulak aku dok nengok dye sengsorang kat bwh blok dok mandi ujan..
nak xnak kitorg pn join la..nak jage ati la kate kan..
kak baie ajo aku ilmu bertapa gak...
ala..
bertapa kat tgh2 ujan lebat tu..
wa...best dowh...
tapi pehtu demam aku seketika...aish...
korang kire bertuah la aku pnah citer psl ni sbb kat wana pn aku lupe nk citer lagi..
hehe..

No comments: